דרכים לתשלום וחידוש רישיון רכב

Published by YANIV - TEST LINE on

תשלום וחידוש רישיון רכב

בשנים האחרונות משרד התחבורה שיפר באופן משמעותי את האפשרויות לתשלום וחידוש רישון רכב ומאפשר מגוון דרכים לתשלום האגרה. כל האפשרויות מפורטות כאן:

אתר משרד התחבורה

ראשית נתחיל בשיפור המשמעותי ביותר והוא תשלום הטסט לרכב השנתי באופן מקוון באתר משרד התחבורה, באתר משרד התחבורה ניתן לשלם את אגרת הטסט לרכב על ידי הזנת פרטי בעל הרכב ומס' רישוי של הרכב. .ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית. החידוש הגדול הוא שלאחר התשלום ישלח הרישיון לכתובת הדוא"ל שהוזנה. את הרישיון ניתן להדפיס ולגשת למכון הרישוי ולבצע את הטסט שנתי. לאחר התשלום מכון הרישוי יעודכן כי בוצע תשלום במערכות הממוחשבות שלו. לא ניתן לבצע טסט לרכב ללא תשלום האגרה.

מענה טלפוני - מרכז הפניות הארצי של משרד התחבורה

ניתן לשלם את אגרת הטסט לרכב באמצעות מענה טלפוני במספר טלפון 5678* . יש להצטייד במספר רישוי הרכב, מספר תעודת הזהות של בעל הרכב וכרטיס אשראי לתשלום. לאחר התשלום מכון הרישוי יעודכן במערכות הממוחשבות שלו שהתשלום בוצע.<br>שעות מענה טלפוני: ימים א"עד ה' בין השעות 7:00 ועד 20:00. יום ו' וערבי חג 7:00 עד 13:00.

עמדות רישיומט

ניתן לשלם בעמדות רישיומט הפרוסות ברחבי הארץ, עמדות הרישיומט ממוקמות בסניפי סופר פארם, משרדי רשות הרישוי ומספר מכוני רישוי, פירוט מדוייק של מיקומי העמדות ראו קישור מטה,; ראוי לציין כי ניתן לשלם את האגרה באמצעות כל כרטיס האשראי,  לאחר התשלום יונפק הרישיון המשולם במקום.

תשלום באיזור האישי הממשלתי

אחד השינויים המשמעותיים שנעשו באתר הממשלתי הוא "האזור האישי"- –לכל אזרח ובעל רכב נפתח באתר הממשלתי "אזור אישי" שמרכז את כל המידע הרלוונטי עבורכם מכלל משרדי הממשלה. מדובר על בשורה של ממש בתחום צריכת המידע האישי, דרך נוספת לשלם את אגרת הרכב הוא באיזור האישי בו ניתן לבצע תשלום בלחיצת כפתור. מידע נוסף שניתן לקבל הוא רישיונות כלי הרכב שברשותכם, כולל סיבת הורדת כלי הרכב מהכביש, אם קיימת ומידע חינמי על עיקולים ושיעבודים של הרכב. עידכונים בנושא רישיון נהיגה ורכב ואפשרות לבצע תשלום בלחיצת כפתור. עדכון רכב בתג חנייה לנכה, כולל הוספה של רכב ומחיקת רכב מתג החנייה ראשית.

תשלום בסניפי הדואר

ניתן לשלם את אגרת הטסט בסניפי בנק שלהם שירותי טלר (עמדות תשלום), בעת התשלום בסניף הבנק יש לשים לב כי הבנק החתים את רישיון הרכב כתיעוד לתשלום. ראוי לציין כי התשלום בסניף בנק אינו מעדכן את מערכת המיחשוב של מכון הרישוי בדבר התשלום באופן מידי, אלא לאחר מספר ימים עד מספר שבועות, לכן יש צורך להחתים את הרישיון בבנק כאסמכתא לתשלום עבור מכון הרישוי.

תשלום בסניפי הבנקים

ניתן לשלם את אגרת הטסט בסניפי בנק שלהם שירותי טלר (עמדות תשלום), בעת התשלום בסניף הבנק יש לשים לב כי הבנק החתים את רישיון הרכב כתיעוד לתשלום. ראוי לציין כי התשלום בסניף בנק אינו מעדכן את מערכת המיחשוב של מכון הרישוי בדבר התשלום באופן מידי, אלא לאחר מספר ימים עד מספר שבועות, לכן יש צורך להחתים את הרישיון בבנק כאסמכתא לתשלום עבור מכון הרישוי.

הנפקת או הדפסת רישיון הרכב

הנפקת או הדפסת רישיון הרכב

במכון רישוי טסט ליין ניתן להדפיס את רישיון הרכב לאחר התשלום באתר משרד התחבורה (הרישיון ישלח לדואר אלקטרוני שמסרתם בהרשמה לאתר משרד התחבורה בזמן התשלום) את הרישיון שקיבלתם בדואר אלקטרוני, ניתן לשלוח לדואר האלקטרוני של מכון רישוי טסט ליין (ראו כתובת בהמשך), כמו כן ניתן להדפיס את הרישיון בבית או במשרד ולהגיע עם ההדפסה למכון רישוי טסט ליין ומיד לאחר מכן לגשת לטסט השנתי במכון. להדפסת רישיון הרכב יש להצטייד בתעודה מזהה של בעל הרכב ומספר הרישוי של הרכב. במידה ובעל הרכב אינו נוכח, יש להצטייד בייפוי כוח מטעם בעל הרכב ותעודה מזהה של המבקש.
במידה והרישיון לא הגיע מאיזה שהיא סיבה לדואר האלקטרוני שמסרתם ברישום ניתן להפיק אותו באזור הממשלתי האישי שיש לכל אזרח בוגר במדינת ישראל. להלן קישור לאזור הממשלתי האישי. ראוי לציין שהפקת הרישיון ניתן להדפסה באזור האישי אך ורק של בעלי הרכב הרשומים ברישיון.

הדפסת אגרת הרכב שנשלחה בדואר האלקטרוני

לאחר התשלום של אגרת הרכב באתר משרד התחבורה, תשלח האגרה בדואר האלקטרוני. יש להדפיס את הרישיון בבית או במשרד או לחלופין ניתן לשלוח את האגרה לדואר האלקטרוני של מכון רישוי טסט ליין ובמכון תודפס האגרה המשולמת. לחצו על תיבת הדואר האלקטרוני המצורפת מטה לשליחת אגרת הרכב לטסט ליין.

הדפסת אגרת הרכב בסניפי הדואר

ניתן להפיק את רישיון הרכב גם בסניפי דואר רבים (אך לא בכולם).

תשלום עבור הרישוי שנתי לרכב - הטסט לרכב

צריכים להפריד בין שני תשלומים בבואכם לטסט שנתי לרכב:

תשלום של אגרת הרכב

תשלום בגין אגרת הרכב זהו תשלום המועבר למדינת ישראל וסכום התשלום מופיע באגרת הרכב. מגוון הדרכים לתשלום האגרה פורטו עד כה.

תשלום למכון הרישוי בגין הטסט לרכב

תשלום נוסף שיש לבצע הוא למכון הרישוי בגין בדיקת הרכב השנתית ומעבר במסלול הרישוי. במכון רישוי טסט ליין התשלום לטסט השנתי מבוצע לאחר הליך הטסט במשרדי הסיכום וזאת על מנת לקצר את תהליך הטסט כך שהלקוחות לא יצטרכו לגשת למשרד פעמיים גם בהתחלה וגם בסיום הטסט לרכב. בטסט ליין ניתן לשלם את הטסט בכל אמצעי התשלום הקיימים - מזומן וכל סוגי כרטיסי האשראי הקיימים.

הנחות בתשלום הטסט לרכב ואגרת הרכב

הנחות למשרתי מילואים ונכים בגין התשלום של אגרת הרכב

קיימות הנחות בתשלום לנכים, משרתים במילואים ועוד -ניתן לקבל עוד מידע בגין הטבות אלו בטלפון מספר 5678*.
ראוי לציין כי לא קיימת הטבה או הנחה בגין התשלום במכון הרישוי עבור הטסט השנתי לרכב.

מחיר הטסט לרכב במכון רישוי טסט ליין
(רכבים פופולריים):

מחירון טסט שנתי לרכב :

  1. רישוי רכב  פרטי ומסחרי (בנזין והיברידי) עד 8 טון מעל שנת 1995- 96 ש"ח
  2. רישוי רכב  פרטי ומסחרי (בנזין) עד 8 טון  מתחת לשנת 1994 – 74 ש"ח
  3. רישוי רכב  פרטי ומסחרי (דיזל והיברדי ) עד 8 טון – 103 ש"ח
  4. רישוי רכב  פרטי ומסחרי לרכב חשמלי מלא  ללא מערכת פליטה כלל (לא היברדי)  – 65 ש"ח
  5. רישוי רכב דו גלגלי + טרקטור כולל רישום מד מרחק  – 35 ש"ח
  6. רישוי לעגלה נגררת  – 33 ש"ח
  7. רישוי למשאית דו סרני – 143 ש"ח
  8. רישוי שנתי לאוטובוס זעיר – 124 ש"ח
  9. רישוי שנתי לאוטובוס  – 143 ש"ח.
  10. שינוי טכני ברישיון הרכב כגון:  שינוי מידת צמיגים  ושינוי מספר מנוע  – 30 ש"ח

תעריפי הטסט השנתי לרכב הינם תעריפים מפוקחים על ידי המדינה ,העלות של הטסט לרכב נגזרת מארבעה מרכיבים:

  • הגדרת הרכב:- לדוגמא רכב פרטי נוסעים,
  • שנת הרכב- לדוגמא שנת 2010.
  • סוג הנעה- לדוגמא: בנזין.
  • משקל הרכב - לדוגמא: 2 טון..

על מנת לקבל פירוט של מחירי הטסט לרכב ניתן ללחוץ על הקישור הבא  "כמה עולה טסט לרכב?"

שעות פעילות המכון

ימים: א', ב' , ד',ה' : 7:00-16:30

יום ג': 7:00-14:00

יום ו': 7:00-13:00

טסט לרכב – יש להקדים כרבע שעה לפני סיום הפעילות

שעת קבלה של אופנועים וקטנועים החל מ-7:30 מידי יום

בבדיקת רכב לפני קניה ומכירה- יש להקדים כשעה לפני סיום הפעילות 

כתובתנו

רח' יעקב אליאב 2

גבעת שאול 

ירושלים

מספרי טלפון ופקס
טלפון: 02-6536333
פקס: 02-6540670

כתובת דואר אלקטרוני

testline10@gmail.com

© 2020 Testline


0 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *