האם ניתן להדפיס את רישיון הרכב בבית או במשרד?

Published by YANIV - TEST LINE on

האם ניתן להדפיס רישיון רכב?

כן, ניתן להדפיס את רישיון הרכב בבית או במשרד ולהגיע עם ההדפסה של הרישיון למכון רישיון טסט ליין. חשוב לציין כי הדפסה של הרישיון צריכה להיות ברורה, שלמה ומלאה כמו הרישיון המקורי. יש לשים לב שהרישיון שולם והרישיון בתוקף לשנה הקרובה. קרי שהמועד של פקיעת תוקף הרישיון היא כשנה קדימה.

הנפקת רישיון רכב

ניתן להנפיק את הרישיון באחת מהדרכים הבאות :

  1. אתר משרד התחבורה- באתר ניתן לשלם את אגרת הטסט לרכב על ידי הזנת פרטי בעל הרכב ומס' רישוי של הרכב. .ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית. החידוש הגדול הוא שלאחר התשלום ישלח הרישיון לכתובת הדוא"ל שהוזנה. את הרישיון ניתן להדפיס ולגשת למכון הרישוי ולבצע את הטסט שנתי.
  2. רישיומטים הפזורים בארץ – ניתן לשלם בעמדות רישיומט הפרוסות ברחבי הארץ, עמדות הרישיומט ממוקמות בסניפי סופר פארם, משרדי רשות הרישוי ומספר מכוני רישוי, הרישיון מודפס מהמכונה לאחר סיום התהליך. לאחר מכן ניתן לגשת לטסט השנתי.
  3. סניפי הדואר – ניתן לשלם את אגרת הטסט לרכב בכל סניפי הדואר הפרוסים בארץ, בעת התשלום סניף הדואר יש לשים לב כי הדואר החתים את רישיון הרכב כתיעוד לתשלום. בסניפי הדואר ניתן לשלם בכרטיס אשראי או במזומן. לאחר התשלום יונפק על ידי הדואר רישיון רכב ולאחר מכן ניתן לגשת לטסט.
  4. האיזור האישי באתר המשרד הממשלתי-  דרך נוספת לשלם את אגרת הרכב הוא באיזור האישי בו ניתן לבצע תשלום בלחיצת כפתור ולאחר מכן להדפיס את רישיון הרכב ולגשת לטסט.

הדפסת רישיון רכב במכון רישוי

במכון רישוי טסט ליין ניתן להדפיס את רישיון הרכב לאחר התשלום באתר משרד התחבורה (הרישיון ישלח לדואר אלקטרוני שמסרתם בהרשמה לאתר משרד התחבורה בזמן התשלום) את הרישיון שקיבלתם בדואר אלקטרוני, ניתן לשלוח לדואר האלקטרוני של מכון רישוי טסט ליין (ראו כתובת דוא"ל מטה), כמו כן ניתן להדפיס את הרישיון בבית או במשרד ולהגיע עם ההדפסה למכון רישוי טסט ליין ומיד לאחר מכן לגשת לטסט השנתי במכון. להדפסת רישיון הרכב יש להצטייד בתעודה מזהה של בעל הרכב ומספר הרישוי של הרכב. במידה ובעל הרכב אינו נוכח, יש להצטייד בייפוי כוח מטעם בעל הרכב ותעודה מזהה של המבקש.
במידה והרישיון לא הגיע מאיזה שהיא סיבה לדואר האלקטרוני שמסרתם ברישום ניתן להפיק אותו באזור הממשלתי האישי שיש לכל אזרח בוגר במדינת ישראל. להלן קישור לאזור הממשלתי האישי. ראוי לציין שהפקת הרישיון ניתן להדפסה באזור האישי אך ורק של בעלי הרכב הרשומים ברישיון.

Categories: Uncategorized

2 Comments

שלמה · 15/07/2021 at 5:50 am

רוצה להדפיס את רשיון הרכב שלי

    YANIV - TEST LINE · 26/08/2021 at 8:55 pm

    שלום רב,
    יש אפשרות להגיע אלינו למכון ונדפיס לך את רישיון הרכב בשמחה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *